خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/24 - 15:50
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها

نامه رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی ایجاد شده برای باشگاه سپاهان

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار بررسی احتمالی اجحاف به باشگاه سپاهان در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، متن نامه سید ناصر موسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حواشی ایجاد شده برای باشگاه سپاهان به شرح زیر است:



برادر گرامی جناب آقای مهدی تاج، ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیات



طی روزهای اخیر جمع کثیری از هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن انعکاس نگرانی های خود نسبت به احتمال اجحاف به تیم مورد علاقه شان، خواستار پیگیری موضوع از سوی اینجانب در مقام ریاست مجمع نمایندگان استان اصفهان شده اند.



مشکل از آنجا ناشی می شود که گویی بر اساس یک قانون نانوشته صدرنشینی در رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور (جام خلیج فارس) حق تیم های شهرستانی نیست و اگرهم بتوانند به صدر لیگ راه پیدا کنند به انحا مختلف فشار وارد می شود تا ضمن از هم گسیختن انسجام تیم صدرنشین، زمینه برای سقوطش فراهم شود!



نیک می دانیم چنین روش های منسوخ و غیر اخلاقی نه تنها گره گشا نیست که موجب ایجاد بدگمانی بین هواداران تیم های شهرستانی نسبت به رقابت برابر، جوانمردانه و عادلانه خواهد شد.



فشارهای پیدا و پنهان بر تیم سپاهان که اکنون به صدر جدول راه پیدا کرده است در شرایطی است که این تیم توانسته با برنامه ریزی، به کارگیری کادرمربی و فنی قوی، جذب بازیکنان با انگیزه و حمایت قاطع هوداران، به جایگاه و موقعیت مناسبی در عرصه فوتبال باشگاهی کشور و منطقه برسد. گواه آن اینکه سپاهان بزودی در لیگ قهرمانان آسیا وارد رقابت خواهد شد و ۵ عضو دعوت شده به تیم ملی فوتبال کشور هم از اعضای این تیم هستند. تیم سپاهان برای موفقیت در بازی های آسیایی که به قرعه سختی هم خورده است، به بازیکن جدید نیاز دارد. لذا این تیم، شایسته حمایت بیشتر است نه اینکه چون در زمین توان رقابت با این تیم را در خود نمی بینند به روش های غیرورزشی روآورده و با حاشیه سازی و درخواست محرومیت و کسر امتیاز! در صدد تضعیف روحیه تیمی برآیند که قرار است بعنوان یکی از نمایندگان باشگاههای ایران وارد رقابتهای آسیایی شود.



اینجانب قصد ورود به موضوع را نداشتم و برای تمام تیم های حاضر در لیگ فوتبال و هودارانشان اعم از پایتخت و شهرستانها احترام ویژه قائل هستم اما با بررسی مسائل و حاشیه های پیش آمده و تشدید فشارها این احتمال را دادم که مبادا مدیریت محترم فدراسیون فوتبال و سایر مقامات مربوطه در فدراسیون تحت الشعاع تبلیغات منفی و فشارهای پیدا و پنهان قرار گرفته و خدای ناخواسته حقی را ناحق کنند.دل نگرانی تیم سپاهان و هوادارانش دل نگرانی بنده نیز هست لذا از آن ریاست محترم انتظار دارم ضمن عدم توجه به جنجال سازی ها، تدبیری فراهم شود تا تیم های حاضر در لیگ در رقابتی جوانمردانه و برابر به ادامه مسابقات پرداخته و انشالله تیمی که شایسته تر است به مقام قهرمانی فصل برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 368108
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار